CoNgraTE Kakak!!!!!

Kali ini cerita kakak saya di Maktab perguruan Teknik...
My guardian angels kat sana...

Ingat lagi time main rounders, ada la sorang mamat nih boleh lak baling bola sampai kena betul2 kepala saya.. apalagi mengamuk la kakak yg 2 orang nih..hahahaha. Sian mamat sorang nih, kena belanja saya dan kakak2 saya nak tebus dosa...hahaha..mujurla saya baik.

lama tak contact...jahatnya saya nih....
Tiba2 rasa rindu plak..

Tup..tup, dapat message, Akak dah selamat bersalin malam tadi. Induce. 9.45 mlm, boy, 3.9 kg...

Alhamdulillah...

Congrate sis...hehehe walaupun saya tau KL dan Bangi tidaklah jauh, namun saat2 Ramadhan kali ini saya sukar nak berjalan....nanti dekat raya saya melawat sekaligus K...hehehhehe

ALhamdulillah, a new baby being born...moga2 bertambahlah anak2 yg soleh dan solehah yg bakal mewarnai dunia nih.....moga anak yang lahir bakal mengeratkan ikatan perkahwinan, memakmurkan kasih sayang malah melengkapkan sebuah keluarga......

Really happy 4 u sis!!!

do remember...

Babies are such a nice way to start people.

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .