Rasa ini


Lama tak dapat rasa seperti ini

.

Sebelum kahwin, jogging adalah tempat saya melepas rasa marah.. Rutin menstabilkan emosi diri... Ruang untuk terus-terusan berzikir, malah waktu itu azam saya ialah latihan untuk haji.

.

Malah ada banyak rutin yg sedikit demi sedikit saya tinggalkan setelah bergelar isteri. 

.

Tidak menyalahkan orang lain dan situasi, saya sendiri harus faham dan cuba belajar untuk beradaptasi dan bertoleransi..

.

Dulu sendiri, kini toleh belakang ada ramai lagi..

.

Tapi yang penting fungsi suami harus teguh berdiri di hadapan isteri.. Menjadi pemimpin dan imam seperti yg ALlah tulis dalam kalam Ilahi.


.

Banyak yg perlu belajar lagi..Mudah-mudahan saya lebih baik dr sebelum ini...moga tidak meninggalkan kebaikan yg jadi rutin dahulu terus mati.. Moga terus di sokong, malah makin teguh lagi. 😊

.

#roadto12thanniversary

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .