+ A Walk 2 ReMemBeR +

Saya ingat lagi...beberapa tahun dulu..ish 2 tahun lepas apa...

sewaktu wak (kawan saya nih, saya gelar wak jer) bertandang sempena rumah terbuka Aidilfitri di Beranang...
Keadaan kecoh bila adik saya Syifa' n d gang mengerumuni dia minta tandatangan...

Hahahaha waktu tuh, Mawi tengah naik...Hamba ALlah yang seorang nih adala iras2 mawi cket. Tambahan pula time tuh dia baru jeh potong rambut dia style Mawi...

Hehehehe...jenuh jugala dia cuba menyelamatkan diri....

Itu dulu...sekarang nih, kisah Mawi pun dah hampir tenggelam..tapi tak kisahlah, sebab saya tak pernah pun minat Mawi....Cuma senyap-senyap 'klon Mawi' yang seorang ini telah menemui 'Diana' nya.....Alhamdulillah...

Sebagaimana namanya, saya meyakini Khair iaitu kebaikan akan sentiasa mengiringi dirinya, sebagaimana dia sentiasa menyelitkan nikmat syukur dan ikhlas dalam perjalanan hidupnya.

Selamat Pengantin Baru buat:

Mohd Khairi Bin Masrap dan Nordiana Mohamad Nor
18 dan 19 Ogos 2007

Semoga hidup dalam keadaan rukun, bahagia dan sentosa sampai bila-bila.....sampai bila-bila...

Ayah saya masuk Wad, tak manis pula rasanya nak bertandang dan berjalan jauh....hehehe lagipun bagitau lambat sangat, 3 hari sebelum kenduri baru tau wak nak kawin, kad jemputan pula baru dapat semalam.....maaf tak dapat nak turut sama memeriahkan suasana.

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .