Gossip Hangat...hehehehe

Saya bukanlah peminat siti nurhaliza yang fanatik...

Tapi ada beberapa lagu yang saya suka, malah saya juga turut mengikuti perkembangan dia yang sudah semestinya menjadi tumpuan lensa kamera dan rebutan wartawan...

Tapi, malam ini hehehe peluang yang tak terduga bertemu dengan Siti Nurhaliza in person buat saya kagum...
Lembutnya dia, manisnya orangnya malah sopannya dia....apatah lagi dengan tudung litup yang disarungkannya...

Hari ini dia merayakan sambutan ulangtahun perkahwinannya yang pertama..

Datuk Siti Nurhaliza, Datuk K dan anak-anak sempat memotong pulut kuning dihadapan jemaah malam tadi... Dan moga-moga doa Ustaz agar keluarganya terhindar dari fitnah dan terselamat dari ancaman bahaya makbul...

dan saya mendoakan agar hidupnya akan semakin baik...bertambah baik dan tentunya lebih baik..dari segenap segi....sudah tentu juga saya mendoakan agar dia menjadi wanita muslimah yang solehah....



Sekali lagi...sudah tentu dia tidak membaca blog saya, namun saya tetap nak ucapkan terima kasih atas jamuan malam tadi...dan moga hajat, impian dan harapan dia sekeluarga terlaksana... Ameeen...

Selamat Hari Ulangtahun yang pertama...
Moga berkekalan hingga ke syurga

Hmmm..lupa sebentar semua resah yang ada, excited jumpa artis punya pasal...hehehe. aini, aini

Comments

Unknown said…
eeeeeeeeeeee..aini
jealousnye
saya teringin nak jumpa dia bertudung
hopefully niat baik ikhlas dia mengerjakan haji bsma suami tercinta termakbul
moga dia akn kembali dengan wajah seri berimej baru
ameeen
insan said…
Sorry la na...hehehhe, tis time rezeki aini la dulu.....

Best kan jadi selebriti nih....ada jer org nak doakan depa....kita nih ada tak sesaper nak doakan yer???hehehhe

Kita doakan yang terbaik untuk semua saudara seislam kita k...

Ameeen

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .