mama

Bila saya takut
Dia selalu kata ALlah sentiasa ada.....

Bila saya kecewa
Dia selalu kata kita tak boleh putus asa.....

Bila saya risau pasal duit :>
Dia selalu kata duit tak bawa kita ke mana........

Bila saya dukacita
Dia selalu kata untuk apa??? segalanya sudah terjadi

Bila saya marah
Dia ingatkan saya bahawa saya sudah menjadi saudara syaitan

Dia
Memberi saya kebebasan dengan syarat-syarat yang perlu saya patuhi..
Memberi saya peluang untuk memilih, bersuara dan menyuarakan pendapat...
Menerangkan betapa kukuhnya kuasa sabar dalam penghidupan seharian....

dan paling penting sekali...
dia ajar saya,

Dunia ini, perjalanan kisah hidup yang dilalui dan diri
Milik ILahi...milik ALLah


Dia mama saya

Mama...
Kakak tahu, kakak degil, keras hati, suka main-main, nakal
Tapi, sedikit pun tak ada niat untuk melukakan hati mama...

Restui hidup aini.....dan moga aini jadi anak solehah yang mama impikan selama ini...
Selamat Hari Ibu, mama....

Syukur...kerana Allah berikan saya ibu seperti Latipah Nordin

Buat semua ibu di luar sana: SELAMAT HARI IBU...

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .