Cuti Sekolah Mula..................

Hmmmmm seronoknya...

Nak buat apa yer cuti nih.....


dan tentunya cuti kali ini, saya dibanjiri dengan undangan walimatulurus...Mama pula sampai pesan beli album, buat letak kad-kad kawin yang diterima....hmmmmm cantik-cantik kad kawin depa nih....


Doa saya agar asas binaan masjid yang bakal dibina kukuh dan teguh.......... Sebagaimana fungsi masjid sebagai rumah dan tempat mendekatkan diri pada yang maha Esa, begitulah juga fungsi tautan dan pertalian pernikahan kalian......kerana bukankah pertemuan kalian itu juga telah ditetapkan oleh DIA......Moga perjalanan hidup kalian diberkati, moga kalian teguh memegang asas binaan, dan tegar dengan sebarang ujian yang mendatang...kerana janji tuhan hidup ini sememangnya untuk diuji..........dan moga ia kekal hingga ke syurga...Aameen...

Hehehehe..dan maaf untuk Aishah a.k.a K.long...saya tak dapat nak hadirkan diri hari ini,begitu juga zulida dan shichi namun doa saya sentiasa mengiringi..................

apa lagi ya cuti kali ini......


Nak habiskan buku Harun Yahya dan Alijah Gordon...eii bestnya, baca dlm ketenangan dan tanpa gangguan...

Nak gak jalan-jalan.....teringin nak jejak kaki ke aquaria klcc, naik eye on malaysia.Cemburu dengar cerita anak murid yang dah berkunjung kesana.....ish memalukan, cikgu pun tak pernah jejak lagi...

hmmm apa lagi yer...Oh ya, malam ini ada majlis pelancaran Tahun Melawat Malaysia di Putrajaya...menarik juga............

Moga ALlah berkati perjalanan hidup saya...



Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .