another sunday.......

27 January 2007

Saya dengan ini membentangkan laporan kewangan PIBG bagi sesi 2006/07 bermula 1 Januari 2006 hingga 31 Disember 2006 di mukasurat 21 hingga 29 ... (",)

Sesi 2006/07 dah tamat.......

Cerita baru bermula...hah!!!!!! Saya still pegang bendahari untuk sesi yg baru...
Pelikla......naper la diaorg pilih org yg kalut, clumsy, careless tuh.....
Bukan saya tak suka.....
Tp adakalanya rasa macam dah melampaui tugas hakiki saya sebagai guru....

Nak kata suka pulak.....
Saya memang sayang ilmu akaun yg saya ada...at least leh practise....

Lagi menakutkan bila AJK yg baru kali ini diisi oleh Dr2..Dr Mazalan, Dr Sity, Dr Mohamad, Dr Kamarudin...sayangnya Dr Othman tak de dah...AJK guru pula ramai yg dah berubah kecuali saya dan cikgu Halil ajer....

Alhamdulillah meeting lancar..tengoklah siapa Pengerusinya...Saya memang respect habis dengan Prof Madya ir Dr Othman nih...Cara dia bawa diri, communicate dan semuanyalah....

Balik meeting memang penat...mama ngn shifa' sibuk citer tentang Flower Parade yg depa p..Arghhh tak bestnyer...

Petang tuh meronta nak jog....sejak buka sekolah, lama dah tak jog.....Rasa nak release perasaan...
Sayangnya tak sempat...dah lewat...

Tak puas hati......malam tuh gagahkan diri cari Mc D...makan aiskrim.....hehehehe
malamnya ingat nak jot something......

tup tup idea hilang bila jumpa eina n en.cuci tingkap dlm ym. (",)
tambah pula misteri hidup yg tak sudah...hahahha

dan awal pagi ini...saya gagahkan diri jog di Tasik Cempaka itu.....

lega..........................................................................................



Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .