+ tiS giRl 25 years old already, Huh! +

Kali ini saya akan bercerita tentang seorang teman….

One of my 14 dan adik bongsu kami…'klien' tetap saya….sering meluahkan rasa dan meminta pendapat saya dalam segala hal. Pernah dalam satu waktu ketika di U dia 'menetap' di bilik saya...hahaaha….sangat workaholic (kalah orang lelaki). So..sesiapa yang ada hati tuh terpaksa ler memahami situasi adik saya sorang nih..(she's not single but still available hahahaha)….bersamanya menyenangkan dan menyeronokkan tapi kadang2 buat saya rasa macam kakak..kadang2 harus berlagak seperti ibu dan ini buat saya rasa tua sebelum waktunya...tak sangka dia dah dewasa...hari ini dah 25 tahun. .


To my dear sister,

Allah has not promised...
Skies always blue
Flowers strewn pathways
All our lives through

Allah has not promised…
Sun without rain
Joy without sorrow
Peace without pain

But, Allah has promised
Strength for the laborer
Light on the way
Grace for the trial
Help from the above
Unfailing sympathy
Undying LOVE

Happy birthday dear……

Comments

Ayu Ikhwani said…
My friend tu...

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .