+update+

Pejam celik 2x saya dah cuti akhir tahun dah.....kiranya dah hampir setahun jugalah saya jadi guru...
Wah...tak sangka dah nak lepas setahun...

Hari terakhir sekolah..sempat gak la bersalam-salaman dgn beberapa org guru dan staff kat sekolah..yelah kotla cuti kang jd paper kat saya tak sempat mintak maaf....

Sempat gak la Kak Lela titipkan pesanan teman dia g shopping cuti karang lepas dapat gaji..(Shopping....hmmm, teman org shopping saya suka..shopping untuk sendiri2 tgk keadaan)..Kak Salmiah pula ajak join kelas renang (sebenarnya 4 bln pertama dulu saya ada join kelas renang, dpt sijil dah pun tapi x pandai2 lg), Kak Fatimah pula ajak join kelas jahitan....(hehehe..saya pernah jahit sepasang baju kat u dulu..buat masa ni itulah baju pertama dan terakhir yang pernah saya jahit) Ainain pula ajak skating kat pyramid (hmmm, bunyinya menarik tapi saya tak pandai langsung...tergolek terlentang kat situ kan ke susah) Ina plak ajak g jalan Tanjung Malim (ke perak lagi?)

Apapun..Alhamdulillah kehadiran saya diterima di sekolah tersebut.....Alhamdulillah juga mereka semua baik2 belaka.Memandangkan saya anak sulung, berada kat sekolah tuh merasa gak dapat kakak ramai.....abang?? pelik pula la rasanya nak panggil cikgu2 lelaki ni abang, apatah lagi yang ada pun berapa kerat jer....

Apa nak buat cuti sekolah ni yer...
hmm, hari nih je baru balik dari walimatulurus Naemah ngn Shahir.... jd pengapit...
tak pernah lg jd pengapit nih...memula tuh, mak uda bising kata pengapit nih lambat kawin, nanti jd anak dara tua la.... iyer ke? tp sian kat naem...dia siap sanggup belikan baju lagi.....lgpun jodoh ajal maut kan di tgn ALlah...

Bestnyer jadi pengapit nih dapat makan kat meja hidangan pengantin... (",) lepas tu mestilah gambar kita ada dlm kebanyakan gambar betul tak..hmmm kalau berkesempatan nanti saya download kan gambar kat cni...

tapi inilah kali pertama dan terakhir saya jd pengapit..tak mau dah lps ni...... Naem,U should be thankful n proud to have me as ur best women....

Nak buat apa yer lepas nih....

Mardi ada buat EXPO MAHA 2006 (Malaysia Agriculture, Horticulture & Agrotourism Show)..ok gak
Majlis pertunangan Reen
Walimatulurus Nani @ Ampang, Akmaluddin @ Desa Pinggiran Putra, Capt.Yana @ Sg. Petani, Walimatulurus Mila @ Kelantan, Shue @ sebelah rumah, Yati n Pian.....

Alamk dah nak akhir tahunla..kena settlekan akaun PIBG dan prepare statement plak...hmmm merasa ke cuti nih.....

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .