+SaLaM AidilFitrI+

Syawal datang lagi.......


Salam Aidilfitri buat mereka yang sukar untuk saya temui...

istimewa sekali untuk kakak2 yg sering menjaga saya di
maktab:Kak Rosliza dan suami serta keluarga, Kak Kamarani dan suami serta keluarga, Kak Azwin dan suami sekeluarga, Kak Salmi, Kak Zuraidah,  G kawan di Kementerian Kebudayaan Kesenian dan Warisan Kak Normah dan suami, Kak Haniza, Kak Syella dan suami, Padel yang dulu bawah saya kini Pegawai Tadbir Diplomatik (Selamat Pengantin baru walau tak baru sangat )

khas buat mereka yang ada disekeliling saya tapi tak sempat saya mohon ampun dan maaf
Cik Norhafidah Abdul Rashid yang kian berseri-seri, Kak Pisah yang sebenarnya sebelah meja saya jer, Cikgu Azman , Kak syahidah Aisyah dan tentunya Nazmin Abdullah ( tak sempat nak kata apa..huhu..nice knowing you....take care)

Teman-teman lama dan baru..
my14 mates misssh each one of sooo much, bestest buddy: Fadhlina Zakri dan suami (Congrate for your next becoming baby..i follow k ), x-officemates kekkwa dult:g, anis,asha. My senior n abg yg dihormati En. Nassar dan isteri, syamoon, fatimah, atie....Fathil, zul, norkhairi, Kak yus, Aida Normardiana, Jubaidah, Fatimah, Atie, Djho, Syamoon, Aishah, Dur

keluarga baru  dan lama saya....kakak ipar, abang dan adik-adik ipar....anak-anak buah ..untuk adik kesayangan saya Mohd Rusdy Baharuddin di bumi anbia'..kami doakan yang terbaik.... Ummi Zarita dan adik Hamdi serta Amir Munawar....InshaAllah..umur panjang dapat kita sambut raya sama...jangan sedey yer...

dan semua yang saya kenali....maafkan saya

..maafkanlah saya atas
Kata, salahlaku dan tindakan yang terlanjur, hutang yang tidak berbayar, niat yang hilang sucinya, rasa yang penuh curiga, amarah yg tidak pada tempatnya, kesilapan dek alpa dan lupa, Tindakan luar jangka, salah faham yang tercipta, kekurangan dan kesilapan diri.

 kita sama memaafkan Inshaallah...

Kasihanilah saya...jangan biarkan saya tercari-cari kalian di padang mahsyar kelak......

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .