adik


Ini gambar adik saya...salah seorang adik yang sering mengekori saya ke mana sahaja saya pergi sejak dia kecil lagi...tak serik kena marah dgn saya...banyak benda yg saya share dgn dia...bukan setakat bilik, baju, bantal, duit, seluar tapi kasih sayang ....

Ramai yang tak percaya dia nih adik saya, muka kami tak sama pun...tapi bila masing2 tgk mata kami berdua, confirm kami adik beradik..hahahaha

Adik saya nih orangnya ceria....penyabar dan berani...alamak dik tak boleh puji lebih2 la, riak jadinya...mungkin kerana kami berkongsi bilik kami jadi sangat rapat, dia kenal saya dan saya tahu siapa dia...lebih2 lagi bila dia sahaja yg tahan dgn angin tak tentu arah saya....

Hari ini: 30 Oktober harijadi dia...memandangkan lama dah tak wish2 sesape kat blog nih..rasanyer ini hari bertuah dia..

Sempena hari lahir dia....sudah pastinya saya doakan yang terbaik untuk dia...mengharapkan agar dia pandai menjaga diri, menghayati setiap detik dan pengalaman yang dilalui, mengambil teladan dari apa yang dia lihat...belajar..belajar dan belajar serta tidak putus asa.... Sempena hari lahirnya juga, saya mengharapkan agar cerianya tidak hilang, sedihnya tidak lama dan ketawanya berkekalan (tapi jgn kuat sangatla...sopan sikit ek)...dan dalam diam saya turut mengharapkan agar pegangannya kukuh dan imannya bertambah....

Selamat Hari Lahir Adik....dan percayalah walau segarang mana pun kakak sulung awak ini, sepedih mana pun kata-katanya, seteruk mana pun awak kena buli (hehehehe ada ker??) kakak tetap kakak......

can't tell how much I love u......Luv u sooooooooo much sis....take care!

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .