.:: taNdAtaNya ? ::.

Sekolah agak lengang memandangkan ketidakhadiran pelajar tahun 1 dan 3 sempena peperiksaan UPSR...
Tiada kelas hari ini...agak bosan..
Dalam perjalanan balik teringat perbualan
dengan salah seorang guru yang amat3x saya kagumi....
cerita pengalaman hidup dan anak2nya yang amat berjaya..
"harus belajar pandai2x supaya tak perlu jual yong tau foo lagi"
"go as far as you can, achieve the highest...."
hati saya menangis lagi mengenangkan keputusan yang telah dibuat...
tepatkah ia..
benarkah penilaian akal saya???
jika benar kenapa saya terlalu sedih???
rasa sangat jauh.........sangat kesal.....
tiba-tiba saya terdengar dentuman dari belakang.... argh!!!?

Comments

mengalah sementara sekarang tidak bererti kita akan terus mengalah. Kita mengalah sekarang untuk memberi masa bagi kita merancang sesuatu yang lebih baik untuk masa hadapan.

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .