T R A G E D I

hari penentuan...
bagi guru praktikal, inilah waktu menggerunkan..bila 2 orang hamba Allah dok perati dan menilai.........bila markah bakal dicatit....

namun bagi saya ia jadi tragedi....
dengan suara yang mengalahkan Ramli Sarip dan kdg2 tenggelam timbul..gagahkan juga untuk dipantau.........
Entah dari mana,datang pulak seekor kucing putih ni melawat waktu saya mengajar..
cepat2 saya ambil dan campak keluar..

Tapi..tak lama lepas tuh 3-4 org students saya menjerit sampai naik atas kerusi..(lecturer and my guru pembimbing kat belakang tuh..) Datanglak kucing hitam nih..dgn suara Ramli Sarip yang tenggelam timbul tuh sapa nak dengar cakap saya..maka hingaqlah kelas.............

Kucing nih pun satu...kelas tuh ada 4 pintu, tapi dia dok buat 5 pusingan dan lawat tiap penjuru..........so..students dah hilang fokus dan masa pun berlalu

~ Rasa kecewa dan sedih Tuhan saja yang tahu..... ~

Comments

abdiLLah said…
sabar la aini yer...
hehe lucu pun ada gak..

moga awak berjaya :)
cinoni said…
sabar ler aini....
tidak ada yg mudah melainkan Allah menjadikan sesuatu perkara itu mudah.

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .