sepanjang cuti sekolah.....

Flash...back
1-2 Jun:
8- 12.30 tghari : Kelas Pemulihan .....

ptg isnin 1 Jun:
untuk kali ke 3 dalam hidup menjejakkan kaki ke panggung wayang
Syurga Cinta di Alamanda dgn adik bongsu: Shifa

saya kata :comelnya Haziq!!!! Shifa kata: Hensemnye Awal... Ish!!!

3 - 4 Jun :
Abah masuk hospital Serdang

6 Jun:
Abah kena buat dialisis dari 10 pg hingga 3 ptg
sementara menunggu saya sempat buat facial...hmmm
7 Jun :
Kuliah Ahad surau Annur
setelah ponteng 3x hmmmm

8 Jun:
ke Masjid Negeri Shah Alam

untuk


perjalanan untuk mencapai impian : membuka sebuah ' Islamic Creative English Kindergarten"
Berkenalan dgn founder little caliph yg bersemangat: pn Sabariah Faridah..kagum!!!

9 Jun/ hari nih ler :
Abah operate fistula @ Glen eagle hospital ......



malam: layan blog, facebook, yoville.....
Esok masih dalam perancangan..
Perancangan manusia yg serba kekurangan....
Namun harapannya
moga ALLah permudahkan jalan.. dan beri pahala untuk setiap langkah..
Langkah saya tidak sempurna..kdg kala sgt2 lemah..
tp saya tak mahu mengalah
ALLah ciptakan kita di dunia ini untuk kita harungi setiap takdirnya...
ALLah ciptakan kita di dunia untuk kita rasa nikmat bukan sahaja gembira, bahagia tp pahit, pedih dan perit nya kehidpan...
untuk apa itu semua dicipta jika bukan untuk kita...
sebaliknya sebgai manusia...pandanglah setiap perkara dengan pandangan iman....
Moga ALLah beri petunjuk dan hidayah untuk saya.....
Apa jadi esok???? InshaALLah saya dah bersedia!!!!

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .