sedey....

Baru-baru ni gi hantar kamera ke kedai.....
Ingat nak cuci beberapa keping gambar..nak buat kenangan.
Sekali ada ka cina kedai kamera tu gi delete gambar2 yg ada dlm memory card saya kesemuanya......
Ya ALLah...termasuklah gambar menjalani umrah...
Ish..sedey....

Yang tinggal hanya gambar masjid nabawi, kaabah dan gambar dgn dur...yg saya cuci pd hari tersebut...

Rasa nak marah....tp tak reti nak marah sape...

Yang penting ingatan untuk umrah kali pertama ini tersemat dalam hati sangat2...

Melepaskan rindu yang akhirnya membawa kepada lebih banyak kerinduan....

Pengalaman yg sangat2 berbeza.......
Perjalanan yg sangat menarik...dan tak dapat nak digambarkan betapa indahnya setiap detik yg saya lalui....
Sangat...sangat....sangat indah... : ) sehingga tak dpt nak cerita macamana...

dan banyak perkara yg berlaku sekembalinya dari tanah suci.....
rindu saya bertambah.....
malah perjalanan hidup kian mencabar rupanya....

dan saya akan tetap meneruskan langkah.....

biar susah biar payah... saya membina semangat untuk terus melangkah....
biar perit...saya lakar senyuman agar hati terus tabah....

Hidup ini tidak susah....malah ia terlalu indah untuk disia-siakan begitu sahaja


Hmm..mungkin kerana perjalanan itu terlalu istimewa ...dan kenangan itu terlalu istimewa dan letaknya ditempat yng istimewa..bukan sekadar dalam kepingan photo...dan simpanan memory card

hehehe...saja je sedapkan hati....mungkin ada benarnya...

kenangan itu ada dlm hati..hehehehe kena g lagi nih..

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .