tetamu

Saya pernah dengar orang kata tetamu bakal bawa dosa kita keluar...
Sayangnya saya jarang menjemput teman-teman saya ke teratak buruk keluarga saya..
Bukan saya sombong..lagipun nak sombong apa rumah saya idak ler besar sangat..cuma ia sangatler jauh...saya tak mahu menyusahkan orang...saya juga tak mahu membazirkan masa teman lain..
Namun apa salahnya sekali sekala..
Rentetan itu, kami sekeluarga mengadakan open house buat kesekian kalinya...itupun selepas desakan 2-3 org teman rapat abah..hmm hasilnya..ramai juga yg jd tukang bawa dosa kami keluar... (",) heheehe
Kasihan Asma' yg tenat dengan gastriknya..makanya terpaksale saya mengambil kontrak buat roti jala menggantikan tempatnya....boleh tahan juger roti jala sayer..hehe


Sempat juga bertemu dengan Eina, Abg Iza dan Wardah (huh, dah besar baby ni rupanyer)..Oh yer, riuh juga bila rumah kami dikunjungi klon 'Mawi' yang tidak kami duga. Bukan senang nak bawa 'Mawi' kesini.Terima kasih kerana sudi hadir dan memeriahkan suasana.Sempat juga ler Shifa' n the gang ambil autograf..tapi sayangnya tak sempat saya nak mencelah untuk ambil gambar mereka berempat nih...tapi saya sempat snap gambar 3 gadis jelita dari my best 14 buddies kat u dulu.....hahaa..
thanks girls


Seronok tengok naem makan ikan bakar dengan air asam..orang buat tuh sebab awak tau..hehee
Lewat petang..tetamu beransur pulang..cuma tinggal 2,3 keluarga dan kwn2 Hamdi...
Selepas solat Isha, kwn2 Hamdi go for a second round..huh bagus, takler membazir sgt..
9.30 malam : Ustaz Said baru datang dari Raub, Pahang..loh..kami ingat sudah tiada tetamu, semuanya dah dikemaskan,kalut juga untuk panaskan mana yang ada..sempat juga mama goreng mee....
12 lebih..alhamdulillah segalanya selesai..


teman yg tidak menerima jemputan..maaf saya ucapkan..kekangan yg saya hadapi menjadi alasannya..mungkin lain kali
Oh ya buat tetamu..terima kasih sebab mengurangkan beban dosa kami ye..hehee..maaf atas layanan yg x seberapa..moga ianya berbaloi dengan apa yg kalian lalui untuk kesini .yang utama kehadiran kalian amat kami hargai..jgn serik datang lagi k..


p/s: buat wawa yg akan ambil exam ACCA..all d best!!..

Comments

abdiLLah said…
AINI THANKS JEMPUT WALOPUN SY HABISKAN HAMPIR SUKU KOT TISSUE KAT UMAH AWAK COZ SY HEVI SELSEMA PTG TU..THANKS TO U N FAMILI..

PIC TU X PE..NT AWK DA UPLOAD BG SY PLAK EK AINI..

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .