~ nyum nyum ~

Khamis petang....
Just after KISm course for that day, went to K.Yus's house..
beraya??..actually memenuhi perancangan yg tak jadi..
Laluan nak kesana..agak adventure hahahaa.. actually dekat jer..
Sian k.yus terpaksa sibuk-sibukkan diri..

+K.Zura, K.Wan, K.Zuraidah n K.Yus+

yang best nyer bila makan KFc..heehe
kurang lebih dapat gak kita org gi rumah akak before akak gi Sabah nanti..

thanks kak....

Jumaat Petang
Jamuan Puteri Islam..
Masa rehat waktu bebudak laki nih solat Jumaat, kami sempat komplot makan satey...
sayangnyer...makanan idak ler menepati bilangan yg kami pesan...
Sian Pn Zainah n Pn Norma..hehhee,
mujur depa sporting dan amat memahami kami yang agak kebuluran...
almaklumlah whole morning dalam dewan dengar ceramah...
namun..maaf kami ucapkan atas ketidak cukupan

+ Pn Zainah dan Hadiah besornyer +


Sempat ambil intipati ucapan persaraan puan Zainah yg kami panggil "makcik"..

"saya minta maaf, saya banyak salah..saya suka kacau orang, saya nakal..bla..bla..bla"
dan paling menyentuh hati

"Terlalu banyak benda baik yang ingin saya pohon...dan benda baik hanya akan datang pada orang yang baik, saya takut tidak cukup masa lagi untuk buat baik, moga masa dalam persaraan in dapat cover mana-mana waktu yg saya terlepas "


"Sesaat itu terlalu berharga..jangan bazir masa untuk bertekad dan berusaha ke arah yang lebih baik"

Bersama Puan menyeronokkan, adakalanya menginsafkan..moga cita-cita terlaksana, maaf atas segalanya dan tiada cacat dan celanya puan di mata kami

Khamis ptg: KFc... Jumaat petang: Satey... =)



Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .