Cerita Raudhah 2

Alhamdulillah

Sudah 3 kali menziarahi baginda dan Raudhah dgn 3 cara berbeza

1. Saya menyertai mereka dr Asia Barat...badan2 mereka besar2 dan saya antara org Malaysia yg degil dan tidak mahu mendengar kata
Dihadapan Rasulullah saya malu sendiri.

2. Saya menolak kerusi roda...memimpin makcik yang uzur menyampaikan hajat mereka ke Raudhah... MashaALlah saya tidak perlu berebut-rebut.....ada ruang tersedia buat saya
Saya mohon ampun atas apa yg telah saya lakukan

3. Saya bersama jemaah Malaysia...menunggu giliran, duduk melepaskan jemaah negara lain dan melangkah dgn tenang tanpa berlari-lari dengan keyakinan di hati ada ruang dan waktu buat diri... ALlahuakbar
Saya dpt solat taubat dan hajat
Saya dapat berlama-lamaan dlm Rudhah...doa dan berdoa... Andai kalian ada peluang ke sini, jangan gentar. ALlah jaga kalian..akan ada ruang dan waktu yg ALlah simpan buat kalian...percayalah...... Nabi Muhammad Saw tahu apa yg kalian lakukan..... bersopanlah dihadapan baginda...

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .