Hari Sabtu saya....


8.00 pg
Awal pagi, lepas hantar shifa ke sekolah untuk aktiviti kokurikulum, terus ke PPD Hulu Langat untuk Mesyuarat Puteri Islam
Mesyuarat dimulakan dengan ceramah Motivasi:



Pemimpin sebagai role model, perlu ada advance planning, perlu ada ketepatan masa dan perlu berdisiplin. Senyum dan menyampaikan.

Pn Hjh Rahimah, Pengerusi Skuad Puteri Kebangsaan mengingatkan agar label Islam itu perlu cantik, indah dan sempurna. Puteri Islam bukan setakat perlu cantik tapi bersemangat, berdisiplin malah tersusun dan teratur....

Wah, panjang ceramahnya...tamat ceramah ada taklimat berkaitan penilaian kemudian AGM yg ke 16....Aduh, 12 lebih sepatutnya saya berada di Equatorial Hotel, jamuan perpisahan sekolah dgn beberapa orang guru.....

1.30 tghari
Mesyuarat masih belum tamat, perlantikan AJK dan sebagainya... Saya minta izin nak ketandas dan seterusnya.....tak balik2 dah ke dewan.....Hehehehe
2.00 ptg
Solat Zuhur dirumah K. Pisah dan bergerak ke Equatorial Hotel

Tiba saat mereka semua mahu pulang, sempat kena perli :Naper tak dtg kul 4 jer..
sengih je lar


Jam berapa tamat nih?
Hmm makan la ainee sampai kul 4, kami nak balik solat Zuhur
Hehehe kami solat dulu, ambil berkat solat awal

Hmm makan apa yer... mula yg berat lah


pencuci mulut

dan beberapa jenis makanan yg lain hehehe

akhirnya tepat jam 4...
Alhamdulillah selesai...kenyangnya

5.00 ptg
Solat Asar dirumah dan bersiap-siap untuk riadah petang...

Ini kasut jogging saya

Ini trek jogging saya

Apalagi larilah...hehehe..Ini adik Shifa' saya



Hmmm, mana saya...ini yg tengah menulis...
Alhamdulillah masa saya terisi dengan baik ....
Moga ALLah memberi pahala untuk setiap perkara baik hari ini

Ingat Hidup sebelum Mati
Ingat Muda sebelum tua
Ingat Miskin sebelum Kaya
Ingat Sihat sebelum sakit
dan Ingat MASA SENANG sebelum
waktu yg penuh dengan kesibukan

Comments

Unknown said…
salam
teringit moments2 kte jog at putrajaya...
very peace kan.....
cantik kasut joging awak...hehehhe

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .