07.07.07


Saya terima sms dari teman lama
Saya nak bertunang.....

Alhamdulillah...setelah bertahun-tahun saya mendengar kisah cinta sahabat saya yang seorang ini...
Sedari belajar di Universiti hinggalah ke saat ini.....

Sebelum bertolak ke Pangkor, sempat saya menyalin alamat sahabat saya yang seorang ini....Mujur majlis bakal diadakan di ibukota....Jumaat saya bakal pulang dari Pangkor dan 07.07.07, saya bakal bertandang meraikan hari kawan saya...saya turut teruja....

05.07.07

Aini...pesan pada kawan-kawan tak payah datang kenduri bertunang saya, Majlis batal....

Sms yang saya terima memeranjatkan....sayangnya, masa saya sangat padat...namun ingatan saya tidak luput tentang teman saya ini, apatah lagi berada di pulau tempat kami pernah sama-sama bercuti, berkongsi kegembiraan.

Jumaat malam sabtu saya kembali dengan perasaan ingin tahu.....

Sabtu, saya mengunjungi sahabat saya yang seorang ini.....

My dear Power Puff girl....

Still remember this sentence..... " If someone breaks one of our 14's heart, 13 out of 14 will break his face,,, FRIENDSHIP FOREVER"

Be strong...and ull able to face whatever comes on ur way....I will always be there, if u need me...

Percayalah..apa sahaja yang berlaku merupakan satu peluang dan kesempatan untuk sesuatu yang lebih baik lagi......

Positif, Optimis dan lalui hidup ini sebaiknya.....u still have us...


Comments

raudzah said…
aini,

thanks for coming on that day. bersyukur padaNya kerana telah dipertemukan dengan awak dan kawan 12 yang lain.

segalanya dah terungkap, mmg benar apa yang diceritakan.dia sendiri dah mengaku.tak dak apa yang perlu dibicarakan lagi. saya telah menerimanya dengan redha.

terima kasih pada kawan2 yang sudi datang pada hari kejadian dan sama2 meraikan majlis yang tak seberapa ini. doa saya agar semua kawan2 tidak ditimpa dengan ujian yang sama.

thanks aini.

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .