+ im back +


lama tak meng update blog...
sejak duk maktab balik saya tak sempat nak pk apa2 xcept

klas (ths sem ada PJ lagi), assignment, discussion,kursus n program yg x abis dan tentu sekali exam 7 Nov nih beberapa hari lepas raya..huh..memang tak dan nak beraya sakan...

Bila dah buhsan dan tak larat sgt..dan ler saya lawat tmn tasik pmaisuri dkat dgn maktab tuh..
tunggu ler saya kat sana every wed ptg n early saturday...hehe


tapi yg menariknyer sem nih, hostel saya sebelah surau maktab..
tak derle alasan untuk tidak mengimarahkannya especially ramadhan nih...

Kehidupan saya kali ini....
menakutkan...bukan shj dek kerana kejutan2 yang ada
tapi kejutan2 yang bakal ada..

serabut..sudah tentu... adakalanya nak jerit, nangis dan mcm lg
lebih2 lagi mengadap buku yg penuh teori..kalah subjek Fin Acc 6 waktu kat u dulu
lebih2 lagi bila rasa dirikian tua dan otak semakin tumpul nih

mengeluh! putus asa..tidak insyaALlah..
I already choose to be here, Im willing to do it and I dare...InsyaALlah



"la tahauf wala tahzan..InnALlah hu maana."

oh ya..dalam serabut tuh..terimbau jua nostalgia lama..especially bila rindu kat member..

so..to my norma a.k.a mamek: congrate..cepat2ler kawin..moga dpt dipecahkan ruyung yg 14 nih..hehee

my best friends and buddies..once again...

life never promise to be wonderfull, keep on struggling and fighting...

Comments

Popular posts from this blog

+persepsi dan pengorbanan+

Kembara Rohani yang baru.. .